czwartek, 29 czerwca 2017

Pytanie!

Nastąpiła ta chwilą, w której zwątpiłam. Zastanawiam się czy jest sens pisania cokolwiek na tym blogu. Nikt go nie odwiedza, nikt nie daje znaku życia w komentarzu co mnie smuci, ponieważ komentarze były dla mnie dobrym znakiem. Także pytam i proszę o odpowiedź w komentarzu!

Czy prowadzić tego bloga dalej czy dać sobie spokój?


 Jest to dla mnie oderwanie i po skumulowaniu się wszystkich pomysłów postanawiam coś tu napisać.  Wiem, że ostatnio była duża przerwa, ale szkoła. Parę projektów, własna wystawa.
TAK ZGADZA SIĘ MIAŁAM WYSTAWĘ. :)
Trochę to zabrało czasu, ponieważ nie było mi tak łatwo zrobić te projekty. W ostatnim terminie je oddałam, ale to mało ważne.  Zostawmy moje życie w spokoju ;D


Zostawiam wam to pytanie i biorę się za pisanie rozdziału, chociaż sama nie wiem dla kogo :)

Pa :)

1 komentarz:

  1. Ja czytam 💕
    Rozumiem Cię,też miałam tak ,że nie wiedziałam dla kogo piszę 😕
    Weny 😁
    Zapraszam do mnie na wattpada
    tinixblanco

    OdpowiedzUsuń